Základní škola a Mateřská škola
Nová Bystřice
Schůzky realizačního týmu
Schůzky realizačního týmu
Operační program VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Oblast podpory : 7.1.4. ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Grantový projekt : CZ.1.07/1.4.00/21.3796
MODERNIZACE ŠKOLY POMOCÍ DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ
Tento projekt je spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Dne: 21. září 2012
Setkání členů realizačního týmu
Setkání vedla: Mgr. J. Rykrová – hlavní manažerka projektu
Zúčastnili se:
Mgr. Václav Šilhan – ředitel školy, garant projektu
Mgr. M. Hauserová – věcná manažerka projektu
B. Šilhanová – finanční manažerka projektu
Program:
1. Klíčové aktivity tohoto grantového projektu, náplň práce členů realizačního týmu
2. Veřejná zakázka
3. Vytváření výukových materiálů (VM) = tzv. DUMy
4. Harmonogram projektu a práce
5. Diskuse
Ad,
1. Hlavní manažerka grantového projektu Modernizace školy pomocí digitálních technologií, Mgr. Josefa Rykrová, přivítala všechny přítomné členy realizačního týmu projektu. Jejich spolupráce, zodpovědný přístup a aktivní komunikace je předpokládána při všech projektových činnostech.
S každým členem realizačního týmu byla sepsána dohoda o provedení práce. Jednotliví členové byli seznámeni s náplní práce.
Hlavní manažerka představila klíčové aktivity projektu, s kterými souvisí i nejbližší naplánování projektových činností nejen členů tohoto týmu, ale všech zapojených pedagogických pracovníků. Tento grantový projekt byl řádně zahájen k 17.9.2012, kdy byla podepsána Smlouva.
Zajištění:
· veřejné zakázky související s nákupem interaktivních tabulí a zajištěním akreditovaných seminářů s tím souvisejících
· vytváření výukových materiálů – DUM
2. K řádnému průběhu veřejné zakázky bylo provedeno:
· Vyhledávání možných firem pro oslovení dle předmětu zakázky, a to telefonicky,
elektronicky, osobní návštěvou a konzultací Rykrová, Hauserová
· Sepsání Výzvy k podání nabídek a zveřejnění na stránkách MŠMT Rykrová, Hauserová
· Průběh – časový interval zakázky, zajištění komise k řádnému vyhodnocení - Rykrová
· Výběrové řízení – průběh, zápis, vyhlášení dle zadaných kritérií - Rykrová
· Zveřejnění vítěze výběrového řízení (www.verejnezakazky.cz, www.vestnikverejnychzakazek.cz), sepsání Smlouvy, další plán práce související s realizací kupní smlouvy mezi firmou AV MEDIA,a.s. a naší školou – Rykrová
· Instalace šesti kusů interaktivních tabulí – Rykrová, Šilhan
3. Klíčovou aktivitou je rovněž vytváření výukových materiálů. V rámci projektu je zapotřebí vytvořit 12 tematických sad DUM = 720 DUM. Každý zapojený pedagogický pracovník obdržel na základě dohody s realizačním týmem přidělený počet DUM. Konzultovány byly oblasti sad a rovnoměrné rozložení pro 1.i 2.stupeň naší školy. Pevná sazba – 1 DUM = 270,-Kč. V rámci prvního období vytváření tj. do února 2013 bude vytvořeno 40% výukových materiálů a v následujícím měsíci bude dle individuální pracovní smlouvy vyplacena každému patřičná mzda.
4. Další činnosti budou plně podléhat kompletnímu zajištění předmětu zakázky, která je klíčovou aktivitou tohoto grantového projektu.
Finanční manažerka stručně seznámila přítomné s rozpočtem tohoto projektu, jeho financováním a způsobem přidělování mezd.
Ostatní učitelé i veřejnost mohou sledovat průběh projektových činností na webových stránkách školy.
Zapsala: M. Hauserová
Dne………………………………………..
Operační program VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Oblast podpory : 7.1.4. ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Grantový projekt : CZ.1.07/1.4.00/21.3796
MODERNIZACE ŠKOLY POMOCÍ DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ
Tento projekt je spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Dne: 16. listopadu 2012
Setkání členů realizačního týmu
Setkání vedla: Mgr. J. Rykrová
Zúčastnili se: Mgr. Václav Šilhan, Mgr. M. Hauserová, B. Šilhanová
Program:
1. Veřejná zakázka
2. Vytváření výukových materiálů (VM) – tzv. DUMů
3. Seminář pro uživatele interaktivní tabule
4. Diskuse
Ad,
1. Hlavní manažerka tohoto projektu, Mgr. Josefa Rykrová, pohovořila o přípravě a zadání veřejné zakázky s názvem Vybavení školy moderní technikou, o průběhu výběrového řízení a jeho výsledku. Vyjádřila poděkování za ochotnou spolupráci ze strany Města Nová Bystřice – zřizovatele. Také ocenila fundované informace získané z MŠMT prostřednictvím bezplatné linky určené pro IP v rámci výzvy EU peníze školám.
Kupní smlouva č. SMLZ-2012272 s vítěznou firmou AV Media, a.s. a další materiály byly zaslány ne MŠMT a dále zveřejněny na webových stránkách školy. Výsledek veřejné zakázky byl také zveřejněn prostřednictvím www.profilzadavatele.cz a www.vestnikverejnychzakazek.cz . Práce to byla namáhavá. Přítomní mohli nahlédnout do kupní smlouvy, kterou podepisoval ředitel školy s vítěznou firmou AV MEDIA, a.s.
Další činnosti budou plně podléhat kompletnímu zajištění předmětu zakázky, která je klíčovou aktivitou tohoto grantového projektu.
V tomto období již bylo dodáno šest interaktivních tabulí, které nainstalovala firma AV MEDIA, a.s. dle sjednaných podmínek, včetně dat a vyúčtování.
Finanční manažerka stručně seznámila přítomné s rozpočtem tohoto projektu, jeho financováním a způsobem přidělování mezd. S každým zapojeným pracovníkem byla podepsána dohoda o provedení práce.
Částka, kterou jsme získali v první části projektu činí 60%, tj. 1 025 373,60 Kč.
Ostatní učitelé i veřejnost jsou o projektu informováni prostřednictvím webových stránek školy a regionálního tisku. Publicita je dále zajišťována zveřejněním letáku, pomocí loga
a informací o názvech OP VK, IP, spolufinancování, využívání vlaječek, pořizováním fotodokumentace.
2.
Učitelé, kteří jsou zapojeni do tohoto projektu, již pracují na vytváření vlastních výukových materiálů. Ty budou kompletovány do tematických sad dle vzdělávacích oblastí. Učitelé se zavázali, že do února 2013 vytvoří a ověří 40% těchto DUMů. Vše řádně zaznamenají do třídních knih – černě, EU – OP VK.
Učitelé obdrželi zakoupené flash - disky. Navržen byl harmonogram kontrolní činnosti vytvořených VM – 1.kolo – prosinec 2012/ leden 2013. Učitelé budou o předložení vlastních VM ke kontrole informováni na společném setkání , které proběhne ke konci listopadu 2012. Provede ho: Mgr. J. Rykrová (ZŘŠ, hlavní manažerka), Mgr. Václav Šilhan (ŘŠ, garant) a Mgr. Marika Hauserová (koordinátora projektu).
3.
K navýšení pedagogických dovedností a vědomostí, jež souvisí s tvorbou VM, ale i s přímou výukou pomocí interaktivních tabulích ve třídách, by mělo přispět školení - Seminář A pro uživatele interaktivní tabule SMART Board. Ten je zaštítěn firmou AV MEDIA, a.s. (předmět zakázky, kupní smlouva).
První akreditovaný kurz proběhne 21. listopadu 2012 ve třídě 8.B, kde je již nainstalována interaktivní tabule. Druhá část – Seminář B je naplánována
na 3. prosince 2012.
Zrekapitulovány byly činnosti, kterých je zapotřebí ke zdárnému průběhu seminářů, včetně korespondence a telefonické komunikace s lektorkou Mgr. Evou Kružíkovou, která kurzy povede.
Firma AV Media, a.s. zajistila lektorku a připravila i prezenční listinu a dotazníky pro zpětnou vazbu. Certifikáty účastníci obdrží až po vypracování závěrečné práce, tj. vypracování DUMů, jež nejsou již součástí zpracovaných VM pro projekt.
4. Závěrečným bodem setkání byla diskuse.
Zapsala: M. Hauserová
Dne: 20. 11. 2 012.
MODERNIZACE ŠKOLY POMOCÍ DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ
Tento projekt je spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu
a státního rozpočtu České republiky.
Zúčastnili se: Mgr. Václav Šilhan, Mgr. M. Hauserová, B. Šilhanová
- Výsledek veřejné zakázky.
Kupní smlouva s vítěznou firmou AV Media, a.s. a další materiály byly zaslány ne MŠMT a dále zveřejněny na webových stránkách školy. Výsledek veřejné zakázky byl také zveřejněn prostřednictvím www.profilzadavatele.cz a www.vestnikverejnychzakazek.cz . Další činnosti budou plně podléhat kompletnímu zajištění předmětu zakázky, která je klíčovou aktivitou tohoto grantového projektu. - Instalace dalších šesti interaktivních tabulí, dvě zakoupeny z rozpočtu zřizovatele.
Čtyři nainstalovala firma AV MEDIA, a.s. dle sjednaných podmínek, včetně dat a vyúčtování.
To je zaštítěno firmou AV MEDIA, a.s. (předmět zakázky, kupní smlouva).
- Ostatní učitelé i veřejnost jsou o projektu informováni prostřednictvím webových stránek školy a regionálního tisku. Publicita je dále zajišťována zveřejněním letáku, pomocí loga a informací o názvech OP VK, IP, spolufinancování, využívání vlaječek, pořizováním fotodokumentace.
- Učitelé, kteří jsou zapojeni do tohoto projektu, již pracují na vytváření vlastních výukových materiálů. Ty budou kompletovány do tematických sad dle vzdělávacích oblastí. Učitelé se zavázali, že řádně zaznamenávají do třídních knih – černě, EU – OP VK.
- Opravené titulní stránky již vytvořených a ověřených DUMů (připojení loga) připraví učitelé v podobě SMART i PDF do konce září 2013.
- Nově vytvořené kompletní sady VM (a to dle nových pravidel zápisu a formy) mohou učitelé rovněž odevzdat do konce září 2013 tak, aby byly předloženy v rámci
2. monitorovací zprávy. Ta bude odeslána do 16. října 2013. V listopadu 2013 proběhne finanční ohodnocení této projektové práce. - Úpravy záznamových archů – umístění loga, jejich vytištění. Podpisy učitelů. Skenování materiálů s logy.
- Archivace materiálů, popis – stanovení inventárního čísla pro majetek pořízený v rámci tohoto grantového projektu.
- Publicita projektu – články, webové stránky, projektová nástěnka.
MODERNIZACE ŠKOLY POMOCÍ DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ
Tento projekt je spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu
a státního rozpočtu České republiky.
Zúčastnili se: Mgr. Václav Šilhan, Mgr. M. Hauserová, B. Šilhanová
- Příprava monitorovací zprávy.
a informací o ověřování DUMů – EU - OP VK v třídních knihách, pořizováním dílčí fotodokumentace.
- Učitelé, kteří jsou zapojeni do tohoto projektu, již pracují na vytváření vlastních výukových materiálů.
Ty budou kompletovány do tematických sad dle vzdělávacích oblastí. Učitelé se zavázali, že řádně zaznamenávají do třídních knih – černě, EU – OP VK.
- Publicita projektu – webové stránky, projektová nástěnka.
MODERNIZACE ŠKOLY POMOCÍ DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ
Tento projekt je spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu
a státního rozpočtu České republiky.
Zúčastnili se: Mgr. Václav Šilhan, Mgr. M. Hauserová, B. Šilhanová
- 3. monitorovací zpráva.
3. přijaté monitorovací zprávě, říjen 2013 – březen 2014), které budou k dispozici široké veřejnosti na webových stránkách školy. Shromážděny byly fotografie z probíhajícího ověřování autorských DUMů a z vyučovacích hodin, kde žáci pracují s interaktivními tabulemi.
Zúčastnili se: Mgr. Václav Šilhan, Mgr. M. Hauserová, B. Šilhanová
- Ukončení realizace projektu
(1 sada DUMů přeřazena do závěrečného sledovaného období).
4. upravené a přijaté monitorovací zprávě a závěrečné zprávě), které budou k dispozici široké veřejnosti na webových stránkách školy. Shromážděny byly fotografie z probíhajícího ověřování autorských DUMů a z vyučovacích hodin, kde žáci pracují s interaktivními tabulemi.
Zúčastnili se: Mgr. Václav Šilhan, Mgr. M. Hauserová, B. Šilhanová
- Ukončení realizace projektu
a ověřeno bylo 720 DUMů. Proběhla diskuse o postupu při archivaci tohoto projektu, jeho udržitelnost není vyžadována (viz.e-mail MŠMT).
- Označení majetku a jeho kontrola, umístění.
- Mzdové výkazy. V dokumentaci má být písemné sdělení, kde lze výkazy dohledat
a ověřit. - Kontrola oddělené účetní evidence příjmů a výdajů projektu, uchovávat výpis oddělené účetní evidence).
- Inventarizace majetku, vytvoření inventárního seznamu – záhlaví, pravý roh nahoře – registrační číslo projektu a jeho zkrácený název. Karty majetku označit povinnou dobou držení (povinná evidence majetku z tohoto projektu).
- Příprava publicity, propagace pro budoucí kontrolu a archivaci. Zajištění a umístění korespondence z tohoto projektu, e-mailové komunikace atd.)
- Zachování výstupních hodnot – tištěná, elektronická podoba.
- Zkompletování podkladů pro doplnění licenční smlouvy – výstupní hodnota závěrečné zprávy (závěrečná zpráva do 16.5.2015).
- Finanční vypořádání. Formulář finančního vyrovnání dle platného zákona po ukončení projektu se předkládá poskytovateli dotace (viz. předané kontakty, adresa).
- Zpráva o realizaci projektu, zpráva o splnění projektového záměru – součást závěrečné MZ.
- Vytvořené a ověřené DUMy (720 DUMů) na DVD ve sborovnách, později také CD s předmětovou tematickou oblastí (1 CD – např. veškeré DUMy – matematika).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |